Regulamin

REGULAMIN DOMU GOŚCINNEGO TADOR


Prosimy o zapoznanie się z kilkoma zasadami panującymi w naszym obiekcie, pozwoli to bowiem obu stronom uniknąć nieprzyjemnych sytuacji, a nam skoncentrować się na zapewnieniu Państwu komfortowego i miłego wypoczynku.

  1. Dom Gościnny Tador prowadzi działalność w zakresie usług noclegowych.
  2. Klienci Domu Gościnnego Tador korzystający z usług obiektu zobowiązują się przestrzegać postanowień niniejszego regulaminu, przepisów BHP i przeciwpożarowych oraz stosować się w sytuacjach wyjątkowych do próśb właściciela obiektu.
  3. Nie ponosimy odpowiedzialności za szkody będące wynikiem nieprzestrzegania przez klientów Domu Gościnnego Tador zawartych w regulaminie zasad oraz zarządzeń.
  4. Opłaty za zakwaterowanie w Domu Gościnnym Tador uiszczane są za pomocą płatności gotówkowej u właściciela.
  5. Należność za pobyt oraz opłata klimatyczna pobierana jest w dniu przyjazdu, zgodnie z ustalonym przez Państwa terminem, najpóźniej jednak w dniu następnym do godziny 12:00. Prosimy bardzo o dotrzymanie tego obowiązku.
  6. Klienci pensjonatu zobowiązani są dokonać meldunku niezwłocznie po przyjeździe. W celu potwierdzenia tożsamości, klient ma obowiązek okazać się dokumentem z fotografią (Ust. z 10.04.1974 o ewidencji ludności i dowodach osobistych Dz.U. z 2001 nr 87 poz. 960).
  7. Osobom postronnym nie udzielamy żadnych informacji o danych osobowych zameldowanych gości naszego pensjonatu. Jesteśmy jednak zobowiązani do meldunku każdego gościa. Z góry dziękujemy za wyrozumiałość.
  8. W Domu Gościnnym Tador obowiązuje doba hotelowa od godziny 13:00 w dniu przyjazdu do godziny 10:00 w dniu wyjazdu.
  9. Wjazd i parkowanie pojazdów dozwolone jest tylko wówczas, gdy nie mają wycieków oleju i innych płynów technicznych. Parkowanie auta jest bezpłatne. Właściciel terenu nie ponosi odpowiedzialności za pozostawione pojazdy ani znajdujące się w nich mienie.
  10. Dom Gościnny Tador nie akceptuje zwierząt.
  11. Informujemy, że nie odpowiadamy za pozostawione w pokoju noclegowym mienie klienta.
  12. W Domu Gościnnym Tador obowiązuje cisza nocna trwająca w godzinach 22:00 – 6:00. Każdy z Państwa otrzymuje wraz z kluczem do pokoju również klucz do drzwi wejściowych, prosimy o zamykanie ich każdorazowo za sobą na klucz.
  13. Klient może przyjmować gości w wynajmowanym pokoju tylko po uprzednim uzyskaniu zgody właściciela obiektu i w granicach czasowych określonych tą zgodą.
  14. Gość ponosi pełną odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych (również zagubienie kompletu kluczy) obiektu powstałe z jego winy lub winy odwiedzających. Za zniszczenia wykryte po opuszczeniu pokoju, po wcześniejszej konsultacji z najemcami, zostaną oni obciążeni kosztami naprawy.
  15. Ze względu na wymagania ochrony przeciwpożarowej oraz ogólnego bezpieczeństwa w pokojach nie wolno palić świeczek, używać grzałek, kuchenek mikrofalowych, grzejników, urządzeń gazowych, przyrządów lub aparatów zasilanych energią elektryczną, niestanowiących stałego wyposażenia pokoju. Nie dotyczy to ładowarek i zasilaczy urządzeń RTV oraz komputerowych.
  16. Wymagana jest wcześniejsza rezerwacja terminu i pokoju. Nie gwarantujemy zapewnienia zakwaterowania osobom nieposiadającym rezerwacji. W przypadku wcześniejszej rezerwacji stosuje się uprzednią wpłatę zadatku w wysokości do 30% ogólnej kwoty zamówienia.
  17. Zadatek zwracany jest w całości w przypadku, gdy nie dojdzie do realizacji usługi z winy obiektu.
  18. Zadatek przepada w całości w przypadku odwołania przez klienta rezerwacji pobytowej, jednocześnie informujemy, że w przypadku skrócenia pobytu po dokonaniu meldunku nie dokonujemy zwrotów.
  19. W obiekcie zabronione jest:
    • zakłócanie spokoju, np. wykonywanie lub odtwarzanie głośnej muzyki;
    • zapraszanie i przyjmowanie gości (osób niebędących klientami Domu Gościnnego Tador) w pokojach bez zgody właściciela;
    • zachowanie gości i osób korzystających z usług obiektu nie powinno zakłócać spokojnego pobytu innych gości; właściciel może odmówić bowiem dalszego świadczenia usług osobie, która narusza tę zasadę;
    • picie alkoholu i zachowania powszechnie uznawane za nieprzyzwoite;
    • palenie wyrobów tytoniowych, papierosów elektronicznych oraz innych substancji na terenie obiektu.
  20. Zastrzegamy sobie prawo do odmowy zakwaterowania osoby pod wpływem alkoholu lub środków odurzających i do wypowiedzenia umowy w przypadku rażącego naruszenia regulaminu. W takim przypadku gość nie ma prawa do odszkodowania.
  21. Za naruszenie regulaminu pobieramy karę porządkową w wysokości 500 zł.
  22. Każdy gość pensjonatu zobowiązany jest do przywrócenia pokoju do stanu pierwotnego.
  23. Dla bezpieczeństwa i wygody wszystkich naszych gości prosimy o nie przywożenie rzeczy wartościowych, dużej ilości gotówki oraz przedmiotów niebezpiecznych.
  24. W przypadku zaistnienia uszkodzeń lub problemów natury technicznej w wyposażeniu pokoju, prosimy o natychmiastowe zgłaszanie zaistniałych szkód do właściciela obiektu. Brak uwag w dniu przyjazdu uznajemy za zgodę na warunki techniczne panujące w obiekcie.

WŁAŚCICIEL DOMU GOŚCINNEGO TADOR
Dorota Kaźmierska.